ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

افکار شوم

چند روزیه همش تو فکر اینم که وبلاگم رو طلاق بدم ! راستش اینه که هیچی به اندازه ی وبگردی و خوندن وبلاگای دوستام منو خوشحال نمی کنه ! هنوزم اولین کاری که بعد از روشن کردن لپ تاپم می کنم چک کردن وبلاگای دوستامه که ببینم چه ماجراهایی داشتن و امروز چه حسی نسبت به زندگیشون دارن !  

ولی درباره ی وبلاگ خودم دیگه حس خاصی نسبت بهش ندارم و حقیقتش اینه که دیگه نوشتن و آپ کردنش دیگه مثل قبل خوشحالم نمی کنه ! برا همینم دیگه زیاد به آپ کردنش فکر نمی کنم و ترجیح می دم که بیشتر وبلاگای دوستای گلم رو بخونم !   

البته هنوز تصمیم جدی درباره اش نگرفتم و شایدم بزارم حالا حالاها باشه ! شایدم رفتم و یه کم که حالم جا اومد با یه وبلاگ دیگه دوباره شروع کنم!  

به هر حال خبرشو بهتون می دم!  

گفتم که تصمیم گرفته بودم برم تهران ! راستش برا کارای پایان نامه می خواستم برم ولی اینقدر نیاز به تفریح تو ذهنم خودشو می زنه به در و دیوار که زنگ زدم با کلی از دوستام هماهنگ کردم که بریم این ور و اونور!! ( آخه من تو کرمان هیچ دوستی ندارم که با هم بریم گردش ، حسابی تنهام!!!)  نتایج اینا بود::

زی زی طفلک توی کلاس آموزش اسکیت خورده زمین و کار دست پاش داده و فعلا معیوبه ! 

سپید با مادریزرگش اینا رفته آلمان! 

 الهام شماره2 توی شهر خودشون سرش به تدریس و نظارت گرم شده و نیومده تهران!  

سمانه مفقود الاثره و جواب تلفنشو نمی ده !  

فقط مینا رو پیدا کردم که اونم الان کرج زندگی می کنه و قرار شد از زیر سنگ هم شده سمانه رو گیر بندازم و با هم به یاد جوونیامون بریم کرج!! 

من هیچ دلم نمی خواد پایان نامه داشته باشم ! از استاد راهنمام بدم میاد !  اصلا دوست دارم برم شمال!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( این تیکه آخر تقصیر داداش وسطیه ها !! هی خودش می خواد بره شمال منم دلم خواسته )

نظرات 11 + ارسال نظر
احسان پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ب.ظ http://no-is-soon.blogsky.com/

نه بابا دیگه چی .. وبلاگ رو طلاق بدید ما جیکار کنیم ؟؟؟

شما که کلی فرند داری !!!!

دخترک پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:17 ب.ظ http://nasinej.blogfa.com

میدونم اول نیستم حاللللللللللللللللللللا

اول و آخر نداره ! همه جوره عزیزی

عروس بی سیاست پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:41 ب.ظ

خیلی خوبه منم با این تیکه اخریه شدیدا؛ موافقم

اما درمورد طلاق وبلاگت مخالفم یعنی چی؟با وبلاگت توافقی کنار بیا
*************************
در ضمن اینجا یه مهد دیگه هم هس که ازمون دوره و اصلا؛ هم خوب نیس

سعی خودمو می کنم عزیزم !

عروس و دوماد پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:04 ب.ظ http://aroosdoomad.persianblog.ir

دقیقا مثل من
منم از پایان نامه متنفرم
چی میشد دانشگاه بی خیال پایان نامه میشد؟

جانا سخن از زبان ما می گویی

پری پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ب.ظ http://zanedovvom.persianblog.ir/

منظورتو از کامنتت نفهمیدم

منظور بدی نداشتم ! گفتم که ناراحت نباشی به خاطر رفتن نی نی و اینکه نمیدونستم دوست داری نی نی داشته باشی!!!! چیز بدی گفته بودم؟؟؟

حسن کچل جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ب.ظ http://generous.blogfa.com/

این افکار شوم رو بذار کنار که بد جوری کلامون میره تو هم....
بیا تهران شمال هم برو خوش باش بابا دوستات هم نیومدن خودت خوش بگذرون

سپیده شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ب.ظ http://dardodelhayeman.persianblog.ir/

خیلی بی انصافی...
تو با وبت حال نمیکنی اما من که حال میکنم....
دیگه باهات قهرم

قهر نکن عزیزم!! ببخشید!!!

دخترک شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ب.ظ http://nasinej.blogfa.com

سلام عزیزم افکار شوم از خودت دور کن باشه گلم

نخوای اینجا بنویسی فکرشم برام غیر تحمل

دوستت دارم

مرسی عزیزم ! منم همینطور

الهام شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:16 ب.ظ http://www.bluerose2009.blogfa.com

_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___وبلاگت خیلی قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@

الهام شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:19 ب.ظ http://www.bluerose2009.blogfa.com

اگه آپ نکنی خودم گیساتو میکنم
حیفه این وب خوشگل نیست که آپ نشه
بزن قدش
منم موافق عشق و حالم
کاش تو یه شهر بودیم با هم قرار میذاشتیم

آی آی گیسامو ول کن کچل شدم رفت....
مرسی عزیزم خیلی لطف داری بهم!

جانان یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ق.ظ http://asheghanehayejanan.mihanblog.com/

یه مدت دیگه شاید سرحال اومدی!

شاید !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد