ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

دوباره تهران

وای چه هوای توپی! 

امروز صبح و ظهر بارون خیلی خوشگلی بارید و هوا واقعا معرکه شده بود ! اصلا فکر نمی کردم هوای تهران اینقدر خنک باشه ، کلی امروز زیر بارون لرزیدم و این لرزیدنه خیلی بهم حال داد !  

دیروز صبح رسیدم تهران و اولین دوستی که دیدم زی زی بود که پاش توی پیست اسکیت شکسته و توی گچه و با دوتا چوب زیر بغل راه میره ! منم مدام بهش می خندم و بهش می گم چلاق شدی رفت... 

 عصرش رفتم خرید و کلی چیزای خوشگل خریدم و کلی به خاطرشون ذوق کردم !    

امروز صبح با زی زی رفتیم دانشکده و تقریبا همه ی هم کلاسیامو دیدم و همه شون بهم متلک مینداختن که کجایی و چرا نیستی و شیرینی عروسی بده و... منم جواب دادم که واقعا فکر نمی کردم شماها دانشکده باشین اونام گفتن مگه همه مثل جنابعالی اند؟ ما هر روز دانشکده ایم ! 

 

روز شنبه اولین هم کلاسیمون جلسه ی دفاع داره و من خیلی ناراحتم که نیستم برم ببینم بچه ها چه جوری دفاعشون رو برگزار می کنند ! تصمیم گرفتم بیشتر بیام دانشگاه و چند تا جلسه ی دفاع هم کلاسیامو برم و یه خورده با سیستم اینجا و دفاع بیشتر آشنا شم که هم استرسم از بین بره هم بدونم چه ایرادایی دارم و باید برطرف کنم ! 

خلاصه که حسابی روحیه ام عوض شد و دیدن هم کلاسیام کلی شادم کرده و یهویی دوباره پرت شدم تو حال و هوای دانشگاه و دوباره اشتیاق به کار کردن رو پایان نامه و دانشگاه اومدن و درس خوندن برای دکترای سال دیگه رو از دل و جون احساس می کردم !   

یه مدت خیلی از پایان نامه و دانشگاه بدم اومده بود و ترسیده بودم از اینکه نتونم پایان نامه ام رو تموم کنم ولی وقتی بچه ها رو دیدم که چه جوری دور هم با تفریح و شوخی و خنده پایان نامه شون رو کار می کنن و کلی به هم کمک می کنن کلی از استرسم کم شد !  

 

 نگار هم صبح اومد پیشمون و یکی دو ساعتی جلوی بوفه چایی خوردم و خندیدیم و خیسیدیم ! 

کلی هم درباره ی ماجراهای بعد از ازدواجمون صحبت کردیم و کلی نگار منو نصیحت کرد و منم کلی دلم برا شوهری خان سوخت که اینقد باهاش بداخلاق بودم و غر زدم و... 

امروز خیلی خوشحالم و دیدن دوستام حسابی بهم انرژی داده و واقعا احساس خوبی دارم ! 

 

آقای شوهر از صبح اداره بوده و الانم زنگ زده که دارم با دوستام میرم فوتبال! دیشب هم یکی از دوستاشو دعوت کرده بود خونه و در غیاب من پارتی راه انداخته !!! گمونم الان تو دلش داره کلی خوشحالی می کنه که من نیستم و می تونه با دوستاش بره این ور و اونور ! البته فکر می کنم اگه دیدن دوستها به اندازه ای که توی روحیه ی من تاثیر مثبت میزاره روی اونم میزاره خیلی خوشحالم براش !!!  

فقط دلم یه کمی تنگولیده دلم می خواد زنگ بزنم کله شو بکنم که چرا نیومده با من!!!! 

 خب من برم سراغ پایان نامه ی هیولا !!

نظرات 8 + ارسال نظر
دخترک دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ق.ظ http://nasinej.blogfa.com

اول

آفرین اول شدی....

شادی دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ق.ظ http://manbato90.blogfa.com

سلام

براتون خوشبختی آرزو میکنم

ممنون ! منم همچنین!

فرناز.خانه ما دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ق.ظ http://dailyevents.blogfa.com

هیچی مثل دیدین دوستا و تازه کردن خاطرات قدیم حال ادمو جا نمیاره. منم دلم برای اونروا تنگولیده

واقعا هیچی جاشو نمی گیره !

عروس بزرگ دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ب.ظ http://www.arosi.blogfa.com

سلام گلم
مرسی از اینکه اومدی وبم
به خاظر گل روی شما هم که شده قالب وبو عوض کردم
خوشحال میشم بیای پیشم
تازه می خوام پستاتو بخونم بعد میام نظر میزارم

مرسی عروس خانوم ! لطف داری

مهم مهم مهم دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ب.ظ

با سلام حضوردوستان محترم و عزیز بعد از فرستاده شدن ایمیل زیر تعداد رأی‌ها به شکلی تغییر کرده که سهم "persianGulf" به ۶۰ درصد نزدیک شده و به این معنی‌ است که گوگل به زودی مجبور خواهد شد اسم "Arabian Gulf" را انتخاب کند. من این ایمیل را برای ۱۵۰ نفر فرستاده‌ام. اگر هر نفر شما آن را به ده نفر جدید بفرستید ، و این کار ۳ دفعه تکرار بشود ، تعداد رأی‌ها از یک میلیون می‌گذرد. لطف کنید به خاطر خودمان و نسل‌های آینده کوتاهی‌ نکنیم. با سپاس.

http://www.persiano rarabiangulf. com/index. php

شاذه دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:05 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

خوشحالم که خوش میگذره. گاهی آدم احتیاج داره با دوستاش باشه. اینجوری هم خوش میگذره هم دلتنگ همسرش میشه و قدرشو بیشتر میدونه

آره واقعا همینطوره!! ممنون که میای پیشم شاذه جونی

حسن کچل دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ب.ظ http://generous.blogfa.com/

اومدی تهران؟ کی؟؟؟ پس چرا هیچی نمیگی بیام ببینمت اخه؟؟؟

آره !!! از شنبه تهرانم !!!!! مرسی دیگه فردا دارم میرم دیگه !!! شما به چهل گیستون برسید فعلا واجب تره !!!

سپیده سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:00 ق.ظ http://dardodelhayeman.persianblog.ir/

واقعا دیدین دوستای قدیمی واسه روحیه لازم هست
از خوشحالیت خوشحالم

منم از داشتن دوست مهربون و دوست داشتنی و ماهی مثل تو خوشحالم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد