ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

روزهایی که می گذرد

من چیکار کنم آخه؟ 

کارایی که دوست ندارم انجام بدم ریختن سرم !‌!! و من هی باهاشون اینجوری ام:  

از اونطرف کلی کار  که دوست دارم انجام بدم هم ریخته سرم!!‌ اونوقت من از عذاب وجدانی که کارای اولیو نمی کنم، کارای دومی رو هم نمی تونم انجام بدم!!!! می بینید چه اوضاعیه؟ هیپنوتیزم

 

صبح رفتم پرینت بلیتی که مامان برام اینترنتی خریده گرفتم!!! فردا میرم خونه مون!!! این چند وقته که انگار آخرین ماههای بودن تو اون خونه است بیشتر دلم هواشو می کنه و هی میخوام برم و اونجا باشم!  

 من هیچ وقت تو زندگیم وابستگیم به هیچ کس و هیچ چیز زیاد نبوده!! مامان خانم چندبار بهم گفت عجب دختر بی معرفتی هستی!!!( توی مقاطع مختلف زمانی) منم خب تو دلم بهم برخورد! آخه من نمی فهمم باید چیکار می کردم که معرفت توش باشه؟ خب من نه دلتنگیام چندان شدیده نه برای کارام رو کسی حساب می کنم!!!! این کجاش بی معرفتیه؟ یکی بهم می گفت اگه واقعا احساسی نداری زبونی یه چیزی بگو رفع تکلیف کن! ولی آخه چه کاریه؟ 

بگذریم چه فلش بک بیخودی! افسوس

 

فیلم سن پطرزبورگ رو دیدم ( البته کلی هم آلبالو و کرانچی باهاش زدم بالا) کلی هم خندیدم!  

یارو می گفت یه ایرانی تو اسپانیا کشف کرده یه عددی بین 8 و 9 وجود داره و چون بنده خدا فامیلش باقرزاده بوده اسم اون عدد رو گذاشتن باقر زاده! حالا تو شمارش میگن: 7، 8 ، باقرزاده ، 9 ، 10 و ...  

شمام اگه ندیدین بگیرین ببینین! 

 

مهمترین آدمی که من الان بهش فکر می کنم و اصلا قیافه اش از جلو چشمم کنار نمیره می دونین کیه؟ 

. حدستون غلطه ، استاد راهنمامه ! وای خدا بیا منو از دست این نجات بده ! سر پروژه ی کارشناسیم اونقد کش دادم و این دست اون دست کردم که خودمم حالم به هم خورد ! بعد حالا اینم از پایان نامه کارشناسی ارشد! کلافهپررو پررو می خوای دکترا هم امتحان بدی؟ خجالت بکش! اگه طراح بازی های کامپیوتری شده بودم الان بیل گیتسی بودم برا خودم!! منو چه به درس و مشق؟ ها؟ والااااااااااا!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد