ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

شلم شوربا

نه خیر من شوربا نپختم!!! عوضش کلی کار کردم!!! ولی خب نه به این شوری

از شیراز که برگشتیم چنان نهضتی به پا شده که نگو و نپرس!! 

اولا که مامان بیب زهرا رو خبر کرد و یه اتاق از خونه رو عید نشده حسابی تکوندن و جهیزیه ی من بینوا رو از اقصی نقاط خونه جمع آوری کردن و ریختن اونجا! حالا کدوم اتاق؟؟؟ اتاق بابا!!!  حدس بزنید قیافه اش چه شکلی شده بود وقتی دید اتاقشو !!! 

 

بعد از این رسیدیم به مرحله ی تکمیل جهیزیه طبق لیست جهیزیه ی دختر همکار مامان!!!! 

 

کلی شیشه و چینی و پلاستیک و چوب و تیر و تخته خریدیم هنوز یه پاش می لنگه !!!!!!! یعنی من می بینم روزی رو که صبح پاشم مامان نگه وای الهام اینو نداریم اونو نداریم بیا بریم این خیابون بریم اون خیابون....؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

اوه یادم رفت بگم کلی سبزی پاک کردیم و گذاشتیم خشک شه!! شوید ، جعفری ، گشنیز ، نعنا.... 

 یه سرویس چینی خشگل هم خریدم که می خواستم عکسشو براتون بذارم ولی نامزد خان گفت: نذار زشته می گن چقد ندید بدیده!!!   من ندید بدیدم به نظر شما؟؟؟؟  

 

دیروز با نامزد خان رفتیم کارت عروسی انتخاب کردیم و دنبال سفره عقد گشتیم که تیرمون برا سفره به سنگ خورده فعلا!!!!  

قراره یه روز دیگه بریم بابت سفره !  

 

منم می خوام فردا عصر برم تهران اما بلیت نییییییییییییییییییییسسسسسس!!  

 

این شکلک مناسبت نداره فقط دوستش داشتم!!!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
جانان پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:19 ب.ظ http://asheghanehayejanan.mihanblog.com/

نه بابا!اتفاقان عکساش بذار جالبه!
عروسی کی هست حالا؟!!

ایشالا ۱۰فروردین عزیزم. ما عقد و عروسی رو باهم میگیریم!‌ تشریف بیارین دوست جونم.

مرمر پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ب.ظ http://manohamsary.blogfa.com

سلام الهام جان من مرمر هستم
مرسی بهم سر زدی عزیزم خوب از کنار شاهچراغ چادر می گرفتی
باشه عزیزم از قول تو عذر می خوام ازش
نمی دونم شما اهل کجایی؟ولی من 2 سال شیرازم منم مثل تو قبلا دوست داشتم شیرازو الان هم ولی انقدر هم خوب یشست یعنی اخلاق مردمش فقط قابل تحمل برای خودشونه
عزیزم به عموت بگو دختر شیرازی حسابی مواظب باشه
من لینکت می کنم شما همبکن اگر می شه؟
بازم بهم سر بزن

ماتی جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ب.ظ http://matiworld.blogfa.com/

چه درگیری های قشنگی داری
ایشالا به سلامتی و با دل خوش

راستی شما چند سالته؟


منم این شکلک آخری رو دوس دارم

من ۲۶ سالمه ماتی جون. مرسی عزیزززززززم

شوهر جان جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ب.ظ

عکس منو از کجا آوردی؟

به این میگن یه راز..

شوهر جان جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ب.ظ

ای ول عجب ساختی ها
آدرس اصلی رو هم به من بده

قربونت برم آدرس دیگه ای موجود نمی باشد!!!!!!!

اقاقی شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ق.ظ http://robinia.persianblog.ir/

وای مبارکتون باشه . دست راستتون زیر سر مااا

س . ت پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ق.ظ http://www.hamidohamsaresh.blogfa.com

سلام سلام

خاطراتتو خوندم . تو هم یه سری به من بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد