ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

خود شناسی دم عید!!!

من که اینقد خرید می کنم و کار دارم که اصلا قابل توضیح دادن نیستن!!!!!!!!!!!!!! 

دیشب که تصمیم گرفته بودم برم بع بعی بشمارم تا خوابم ببره به فکرم رسید به جای شمردن اونا بشینم و عادتای عجیب و غریبم رو بشمرم !!! اونقد بعضیاشون خنده دار بودن که خودم هم خنده ام می گرفت البته نوشتن بعضیا اینجا جاشون نیست!!! 

   

اول اینکه من تو زندگیم یه چیزایی رو دوست دارم.. نه نه اصلاح می کنم من خیلی خیلی چیزا توی زندگیم هست که واقعا عاشقشونم !!! اولیش و مهمتریش خونوادمه ! همشونو از ته دلم دوست دارم ( منظورم تیر و طایفه مون هم هست کلا، خصوصا نامزدی جونم و مادربزرگا و پدر بزرگ و عموهام )! دومین چیز هم خودمه که خیلی خیلی خودمو دوست دارم!!! ! خدایا مرسی که منو اینجوری آفریدی همه ی اخلاقامو عادتامو دوست دارم حتی اونایی رو که بقیه می گن خیلی بدن و ضعفه و باید اصلاح شن!!! خب فکر کنم تو این دنیای خدا همگی از خودشون خوششون میاد . نه؟   خرید و بازی کامپیوتری و ترشیجات و فیلم دیدن و اینا هم تو همین طبقه ان که بهم حال میدن اساسی!!!

از یه چیزایی هم بدم میاد مثل عجله کردن و بی پولی و خستگی و درد و صبح زود بیدار شدن  و... 

 

و نسبت به یه چیزایی حساسیت دارم که اولیش بادمجونه ! و بعدش اینکه نسبت به اینکه کسی به وسایل شخصیم دست بزنه خیلی حساسم !! حتی مامانم!!! 

 

نسبت به یه سری چیزا هم فوبیا دارم تو زندگیم!! که هرکاری هم بکنم نمی تونم ترسی که ازشون دارم رو کنار بزارم. عبارتند از : هواپیما ، زلزله و دزد !!!!!!!!!!!!!!!!! هروقت می خوام پامو بزارم از خونه بیرون به این فکر می کنم که وقتی برمی گردم فلان و بهمان چیزمو بردن!!! برعکس من نامزدی خان حتی در خونه اش رو هم قفل نمی کنه وقتی داره میره بیرون ، از مسافرت با هواپیما خوشش میاد و درباره زلزله هم هنوز نمی دونم چه حسی داره!!!! 

 

عادتا هم که قابل شمارش نیستن ! زیادم مهم نیستن  !! مثلا دوستام کشف کردن که هروقت یه چیز خوشمزه می خورم چشام خمار میشه!! یا دوست دارم ماست رو از تو قاشق مثل هاپوها لیس بزنم( برا همین تو مهمونیا هیچوقت ماست نمی خورم ).  یا اینکه وقتی دارم یه کار فکری میکنم بی اینکه بفهمم شصتمو میزارم دهنم و وقتی به خودم میام که تا ته رفته تو حلقم!!!!

 

ولی یکی دوتاشونم مهمن !  

مقدمه اش اینه که من کلا راحت میرم تو عالم هپروووت!!!! یعنی وقتی دارم به چیزی فکر می کنم یهو هپروتی میشم و به شونصد و هشتاد چیز دیگه هم به طور موازی فکر می کنم و یهو می بینم ای وای اصلا یادم رفته می خواستم به چی فکر کنم!! واسه همین به خودم یاد دادم وقتی به چیزی فکر میکنم درباره اش با خودم حرف بزنم !!! که به این می گن فکر کردن با صدای بلند! 

مضراتشم که خودتون آگاهید : اول اینکه همه می فهمن به چی فکر می کنم . دوم اینکه بعضی وقتا کسی پیشم بوده و فکر کرده دارم با اون حرف می زنم!! که بعدش ضایع میشه !!!  

مثلا چند شب پیش داشتم واسه خودم به بابا شاه توی قهوه تلخ فکر می کردم . اگه گفتین به کدوم تیکه هاش!!! به این کلمه اش که با یه لحن خاصی هم میگه : کثافت!!! بعد یهو با صدای بلند همونجوری داد زدم : کثافت!!!!! حالا تصور کنید دور و بریام چی شدن؟ از جا پریدنشون به ارتفاع 5سانت از روی زمین رو به چشم خودم دیدم و دیگه لازم نیست حرفای شیرینشونو بنویسم....  

  

عادت عجیب غریب بعدی اینه که هر از گاهی بی دلیل و الکی بعضی وقتا دلم می خواد به یکی گیر بدم و پاچه شو بگیرم!!!!! دوستام اسم این رفتارم رو گذاشتن جن گیر شدن که البته یه ساعتی بیشتر طول نمی کشه!!!  

نمیدونم نامزدی جونم بعد عروسی می تونه با این خل و چل بازی هام کنار بیاد یا نه !!!! ولی دیشب که به این چیزا فکر می کردم دلم براش می سوخت!!! آخه بعد 26 سال زندگی و کلی فکر کردن هنوزم خودم هم درست حسابی خودمو نشناختم ، اون طفلکی که تازه می خواد شوهری من بشه چه مکافاتی داره از دستم!!  

دیگه فکر نکنم تا فردا آپ کنم پس عید همگی مبارک و ایشالا همیشه خوب و خوش و خرم باشین!!  

خدافظ سال 89 و دهه ی 80 !! میرم که سال دیگه بیام!! 

بوس بوس بوس

نظرات 9 + ارسال نظر
سپیده یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ب.ظ http://h

من اون خصوصی ها رو دوس داشتم بگی
منم مثل توام دختر ...حتی مامانم دوس ندارم به وسایلم دست بزنه
از لحاظ بادمجون مثل مستشاری....
الهی دختر نکن این کاراتو طفلی دورو بریهات
عزیزم سال نو مبارک
خیلی خوشحالم که یکی از بهترین ها هستی واسم
دوست دارم مواظب خودت باشی ها

مرسی سپیده جونم . خیلی دوستت دارم! خوش بگذره بهت حسابی!!!

احسان یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ب.ظ http://NO-IS-SOON.BLOGSKY.COM

سلام .. اون قسمتی که گفته بودی یه دفعه گفتم .. کثافت .. خیلی ناز بود .. خنده دار .. 3-4 بار اون یه قسمت رو خوندم .. خیلی خنده دار بود ..
راستی توی جواب نظرت توی وبلاگم بگم .. بله .. با اجازتون من هر وقت میام نت به شما هم سر میزنم ..

عیدتون هم مبارک امیدورام دهه 90 براتون پر از خوشبختی باشه ..

بای

ممنونم شما هم

جانان یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:32 ب.ظ http://asheghanehayejanan.mihanblog.com

یهو جلو قوم شوهر میگی ضایع میشیا ترک کن!!!
عیدت مارک خانووومی

سعی خودمو می کنم باور کن مرسی

الهه یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:09 ب.ظ http://aquarius-girls.blogfa.com

هنوز همون ۱۱ روز مونده به عروسی

به به شما که بیشتر از من منتظرید...

m یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:40 ب.ظ http://smollkitchen.blogfa.com

سلام عزیزم
چقد عادتای بامزه ای داری باور کن کلی خندیدم مخصوصا اون غیرقابل شمارشا
عیدت مبارک عزیزم ایشالله سال خوبی داشته باشی
راستی اسمم محبوبس کوچیک شما

مرسی محبوبه جون! خوشحالم شب عیدی باعث شدم دل ملتی شاد شه و بخندن!!!! نامزدیم که میگه آبروریزی کردی!!!

سپیده ( خاطرات من ) یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:11 ب.ظ http://selena0cute.blogfa.com

سلام الهام عزیزم
تو بهترینی شک نکن
عزیزم عیدت مبارک
به قشنگترین و معقولانه ترین خواسته هات برسی الهی توی این سال جدید

مرسی سپیده جونم
قربونت برم ایشالا برای تو هم سال خیلی خیلی خوبی باشه!

نیلوفر یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:20 ب.ظ http://niloofarane-1369.blogfa.com

_______________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
____________من اپم...._____$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
________بدو بیا.....___________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
______...___________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
_______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___
___$$$$$$___________________$$$$$$$$

الان دارم می دوام بیام

شوهرجان یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:04 ب.ظ

حالا نیشه آبروریزی نکنی همه چیو بگی و بریزی رو دایره؟

مگه چیه؟!!!! می ترسین دلشون براتون بسوزه؟؟؟؟

دختر تنها یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:49 ب.ظ http://www.alone-girl.blogsky.com

پیش فروش بوسه های عید آغاز شد.
برای ثبت نام لپتو بیار جلو!!!!!!!!!!!!!!!!!


گلم عیدت مبارک...
-----------------()---()-()-()-()
-----------------||---||-||-||-||
--------------{*~*~*~*~*~*~*}
---------@@@@@@@@@@@@@@@
--------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
---{~*~*~*~*~HAPPY~*~*~*~*~*~}
---{~*~*~*~~ new year ! ~~*~~*~*}
---{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~ *~*~*}
---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

مرسی مرسی مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد