ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

عروسی ی ی ی ی ی ی ی

وای وای وای  

خدایا شکرت   

راستش اینکه ما تو خونه مون اینترنت نداریم !!! منم که حسابی معتاد بودم الان در حال دق کردنم از دوریش!! البته مرتضی خان گفته که میره دنبال گرفتن وایرلس ولی فعلا که خبری ازش نیست و من شدیدا توی ترکم!!!!  

 خب بگم از عروسی!!!!!

جای همتون خالی ! عروسی بهم خیلی خوش گذشت ! البته نمیدونید چه استرسی دو روز قبلش کشیدم !!! آخه ما همه ی کارای عروسی رو کرده بودیم و  کارتای عروسی رو هم پخش کرده بودیم که یهو بی مقدمه یکی از فامیلای مرتضی که یه پسر خیلی جوون هم بود فوت کردو همه رو عزادار کرد !!  

عروسی ما هم به اندازه ی یه نصفه روز کنسل شد و من خیلی خیلی غصه خوردم! girl_cray.gifاصلا باورم نمی شد اون همه بدو بدو و ذوق و شوقمون یهویی اینجوری شد! ولی فامیلاشون دور هم جمع شدن و تصمیم گرفتن عروسی رو برگذارش کنیم و ما هم از خدا خواستیم و همین کارو کردیم!!  

  

چهارشنبه دهم فروردین روز عروسیمون بود ! موهامو آرایشگره برام فر کرده بود و از خودم هم کلی خوشم اومده بود ! عصر که قرار بود بیان دنبالم نزدیک یک ساعت و نیم منتظر موندم تو آرایشگاه و حسابی عصبانی شده بودم ! ولی وقتی دوماد و دار ودسته اش اومدن مرتضی می گفت تقصیر فیلمبرداره اونا می گفتن تقصیر آقا داماده !! خلاصه من نتونستم هیچ کدومو دعوا کنم!   

بعدش رفتیم باغ و کلی کارای خنده دار کردیم برا فیلمبردار و هی خندیدیم ! لباس عروسیم یه دنباله ی دراز داشت که برا جمع کردنش باید به یه دکمه می بستیمش که زیاد تو دست و پا نباشه ! ولی در جریان همین فیلم هندی بازی کردن توی باغ ، دکمه و جادکمه ایش کاملا از جا در اومدو دنباله ی به اون عظمت تا آخر شب وبال گردنم شد!!! 

بعد از باغ رفتیم آتلیه عکس گرفتیم و بعدم رفتیم تالار !  

دیگه کارای عروسی رو که میدونید؟ عاقد اومد و عقد کردیم و بعدم حلقه و... . 

همه جور مهمونی هم داشتیم ! فامیلامون دوستامون همکارا...Arabic Veil  

شام هم که خوردیم باز عکسای خونوادگی گرفتیم و پاشدیم از تالار رفتیم خونه ی ما !!  

اونجا هم چون دیگه تقریبا خصوصی بود کلی شلوغ بازی درآوردیم و منم در نقش عروس حسابی بالا پایین پریدم و آبروم رفت !!!!  یه دور توی باغ فیلمبرداره بهم گفته بود عروس شیطونی هستی ! توی تالار مامان و خاله بهم تذکر ایمنی دادن که اینقدر شلوغ بازی و خوشحال بازی درنیار !!! تو خونه هم که دیگه همه از رو رفتن کسی نمی گفت این کارو نکن اون کارو بکن!!! مهمونا هم که داشتن می رفتن من هنوز دلم می خواست بمونن برقصیم!!عوضش مرتضی اصلا نرقصید!!!! 

 

خب دیگه همه ی ماجرا رو به صورت زیپ شده براتون تعریف کردم ! نکات خنده دار و جالبش رو بعدا توی پستای بعدی مفصلا تعریف می کنم ! الان دیگه یک هفته از عروسی می گذره و ما اینترنت نداریم و الان اومدیم خونه ی مادر شوهر و من با لپ تاپ خواهر شوهر دارم به قول سپیده کار فرهنگی می کنم!!!!Yatta  خب برم یه دوری بزنم ببینم تو دنیا چه خبره !!!!

نظرات 11 + ارسال نظر
اقاقی پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:25 ب.ظ

خیلی برات خوشحالم. مبارکه
اما خودم دلم تو حلقمه
نمیدونم رضا کجاست
موبایلش خاموشه
دارم میمیرم

مرسی! آخی الهی ....
غصه نخور
خدا نکنه ! همه چی روبراه میشه صبر داشته باش

شاذه پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:33 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

به به سلااام
مبارک باشه عروسی و شادی و همه چی
خوشبخت باشین همیشه

مممنوووووووووووووووووووووون ن ن ن
مرسی گلم !

دخترک پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:50 ب.ظ

اول

دخترک پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 ب.ظ http://nasinej.blogfa.com

سلام عروس خانم

خوبی ؟خوشی ی ی ی ی

خداراشکر که عروسی بر وفق مرادت بود

یه دنیا خوشبختی برات آرزومندم

سلام گلم!! آره هم خوبم هم خوش!! مرسی امیدوارم توهم خوشبخت باشی

دنیز پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ب.ظ http://www.1990me.blogfa.com

سلام
من اپم....
بیا و سوالمو بخون و جواب بده.
منتظرم
نظرت برام مهمه...

چشم ! آمدم

arvin جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ق.ظ http://www.ancientlove.blogfa.com

بیا دنبالم کارت دارم
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
حالا بیا دنبالم...

.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.

.
.
بیا نترس من باهاتم...
..
.
.
.
.

.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
بیا پایین تر..
بیا حالا..
..
.
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.

نه بابا سر کاری نیس...
بیا تو
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
یه خبر داغ داغ واست دارم..
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
دوس داری بدونی چیه اره؟
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.پس بیا...دیگه چیزی نمونده
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
چیه خسته شدی؟آره؟.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
خوب حالا چشاتو ببند تا بگم
1...
.
.
.
2...
.
.
.
3...
.
.
.

آپم زود بیا

جانان جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ب.ظ http://asheghanehayejanan.mihanblog.com/

مبارکه عروس خانوووم!

تشکر! ایشالا عروسی شما و مهربان

اولین خواننده ی وبت. جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:56 ب.ظ

مبارک ایشالا پای هم پیر شین.

ممنون شما هم به همچنین!!!

سپیده شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ب.ظ http://dardodelhayeman.persianblog.ir/

سلام به عروس خوشگل
خوشحالم که باز سر و کلت به کارای فرهنگی گرم شد
عزیزم از ته ته ته دلم بهت تبریک میگم
امیدوارم همیشه تو زندگیت شاد و شیطون باشی
دلم واست حسابی تنگ شده بود
راستی کشته مرده این زیژ تعریف کردنتم الهام جونی

مرسی عزیزیم! دلم برات تنگ شده بود

دنیز شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ب.ظ http://www.1990me.blogfa.com

سلام
اپم..
بیا
نظر یادت نره!!!

الهه یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ http://aquarius-girls.blogfa.com

سلاااااااام الهام جونم
خدارو شکر که همه چی عالی بود
مبارکه عزییز دلم
راستی اون جمله بالای وبت رو عوض کن
از ۴ شنبه سوری ۸۸ نامزد دارم رو میگم

ممنون الهه خانومی !‌ آره ها اصلا حواسم بهش نبود!!! مرسی درستش می کنم سریعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد