ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

اولین پست خونه ی خودمون

من خانوم خونه ام!!!! 

نمی فهمم چه جوری ملت با یه شوهر و ۲ تا بچه هم میرن سر کار هم درس می خونن هم تفریح می کنن و.... 

من که توی این یک هفته و نصفی که از عروسیم می گذره به هیچ کاری نرسیدم ! دائم در حال جمع و جور کردن و پختن و شستن و روبیدنم!!!! حالا خوبه همش یا مهمون بودیم یا غذای بیرون خوردیم !!!!!  

امشب هم خونه ی همکار مرتضی مهمونیم ! هورااااااااااااا!!!   

 

آخ آخ 5شنبه امتحان دکترا دارم!!! به قول طغرل : هی واییییییییه من!!  

شهر محل آزمونم رو زمان ثبت نام زده بودم تهران که با هم دانشگاهیام امتحان بدم و برنامه ریزی کرده بودیم که با شوهر خان بریم تهران و من امتحانم رو بدم و به استاد راهنمام هم سر بزنم و بعدش بریم مشهد برا ماه عسل ! حالا سازمان سنجش زحمت کشیدن و خودشون محل آزمونم رو گذاشتن کرمان و نصف مسافرتمون کنسل شد . دست گلشون درد نکنه !!! قرار شد از همینجا بریم مشهد ! استاد راهنما هم فعلا هاپولی هاپو شد تا ما بریم و برگردیم و استراحت کنیم و بعدش اگه حال داشتم برم تهران ببینمش! 

 حالا چون 5شنبه امتحان دارم با خودم قرار گذاشتم که 3روز آینده رو بشینم درس بخونم! یعنی میشه من با 3 روز خوندن دکترا قبول شم؟؟؟؟ بابا اتی: بهله بهله   

 

میدونستید صادق هدایت گیاهخوار بوده؟؟؟ همین الان از من و تو شنیدم و چقد برام جالب بود!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
شاذه یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:34 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

من می دونستم ما همشهری هستیم یا نه؟ به هر حال الان سورپریز شدم
مشهد خوش بگذره. التماس دعا

وووو ! منم سورپرایز شدم عزیزم!!!
مرسی

جانان یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ب.ظ http://asheghanehayejanan.mihanblog.com/

دیگه خانووم خونه دردسر هم داره!!
حالا وقت هست سال دیگه برای دکترا!این بار همینجوری بده!

آره دیگه چاره ای نیست باید همیجوووری امتحان بدم بره!!!!

سپیده دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ب.ظ http://dardodelhayeman.persianblog.ir/

سلام به عروس خانوم
اره دیگه خونه خود ادم این دردسرارو هم داره دیگه
خانوووووووم دکتر الهام به بخش وبلاگ من(موفق میشی من میدونم)

بهله بهله چرا منو تو این موقعیت میزاری....
ژس میاین ماه عسل به ولایت ما خوش امدی

نمیدونستم ولایت شماست!!!! سورپرایز شدم واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد