ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

-

همه تو خونه خوابیدن!!!! البته الان ظهر جمعه است و من و همسر گرامی اومدیم خونه ی مامان  

منم که شبا هم به زور خوابم می بره چه برسه به ساعت چهارده و پنجاه و هفت دقیقه ی عصر!!! 

 بنابراین اومدم افتادم به جون لپ تاپ داداش بزرگه که الان پای تی وی خواب رفته و من هی صلوات می فرستم که از خواب نپره منو دستگیر کنه!!!!  

ما فردا عصر مسافر مشهدیم!(ماه عسل ملی مذهبی) بلیطامون هم الان توی جیب کوچیک چمدون سورمه ایه توی صندوق عقب ماشین برادر شوهرمه!!!!  (آدرس دهی رو حال کردین؟)   

 

دیروز خیلی روز سختی بود چون ساعت 6 پا شدم صبحونه خوردم و رفتم به محل برگزاری آزمون دکتری! تازه شب قبلش آخر شب یادم افتاده بود که نه مداد سیاه نرم پررنگ خریدم نه مقنعه دارم که بپوشم(من وسایل دانشجوییم رو همون تهران تو خوابگاه گذاشتم و اومدم) !  

خلاصه که مداد و پاک کن رو شوهری برام جور کرد مقنعه رو هم از جاری طبقه پایین قرض کردم و رفتم امتحان بدم! 

 از اعتماد به نفس خودم زمان باز کردن دفترچه سوالات خنده ام می گیره ! گمونم اگه خواجه عبدلله انصاری نشسته بود اونجا و سوالات تخصصی محیط زیست رو می خوند بیشتر چیزی می فهمید تا من!!!   

تازه امتحانمون هم صبح بود هم بعداز ظهر که برا ناهار مهمون هم داشتم! یکی از دوستام با مامانش از یه شهر دیگه اومده بودن برا امتحان که ظهر اومدن پیشمون و زحمت ناهار رو هم آقای شوهر کشیدند!  

  

این دیروز بود که روز سختی بود ولی سخت تر از اون پریروز بود که دوتا مهمونی داشتم ! برا ظهر مامان اینا اومدن خونه مون و برای شب هم مادرشوهر اینا !!! در این روز تاریخی یک عدد تازه عروس به نام الهام 5بار انواع غذا 2بار سالاد و 3بار پلو درست کرد!!!!! اوه راستی 2بار هم ژله بستنی درست کردم که از وبلاگ آشپزخونه ی کوچیک من یاد گرفته بودم !!!  خلاصه که آخر شب گیجی ویلی می رفتم از خستگی!!! حالا خداروشکر شوهری خان ما کلی کمک حالمون بود وگرنه شهید شده بودم!!! دیگه از خانوم خونه کارم گذشته حسابی کدبانو شدم!! 

خب دیگه مشهد کاری چیزی ندارین چیزی نمی خواین؟؟؟رو درواسی نکنید ها!!! خوبی بدی دیدین حلال کنید. kiss.gif هفته دیگه شنبه دوباره بلیط برگشت داریم پس بای تا هفته بعد....

نظرات 11 + ارسال نظر
ارمیا جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:55 ب.ظ http://www.ermiya14.blogsky.com

سلام الهام ازدواجتو تبریک میگم . امیدوارم ماه عسلت مثله وبلاگت عسلی و خوشمزه باشه .
پیش ماهم بیا
زیارتت هم قبول باشه پیشاپیش

ممنونم. چشم الان میام!!!

ماتی جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:38 ب.ظ

الهامی سلام
نمیدونم این کامنت رو کی میبینی
اما اگه قبل از رفتنت دیدی، از ما هم برای آقا بگو
بگو که ما هم نیت کردیم اولین سفر مشترکمون خونه ی اون باشه
برامون دعا کن عروس خانوم. خیلی دعا کن.

سلام . چشم چشم چشم ! نظر بعدیتون هم به روی چشم! مرسی

الهه جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:45 ب.ظ http://aquarius-girls.blogfa.com

الهی! چقدر خسته شدی عزیزم
ایشالا خوش بگذره!

ممنون گل خشگلم

الهه جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ب.ظ http://aquarius-girls.blogfa.com

برام دعا کن عروس خانومی
خیلی

شاذه شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ق.ظ http://moon30.blogsky.com

آخی چقدر خسته شدی!!! آفرین خانم کدبانو با این همه هنر
خوش بگذره. التماس دعا

سپیده شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:57 ق.ظ http://dardodelhayeman.persianblog.ir/

خوب میبینم صلواتا جواب داد و الهام جونی تونست وبلاگشو اپ کنه ......
ایشاال.. بهت خوش بگذره....
خانوم کدبانو

سما یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ب.ظ http://samareza.blogfa.com

سفر به سلامت الهام جان

مرسی عزیز دلم. ایشالا قسمت شمام بشه زیارت مشهد

خانومی یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 ب.ظ http://tanhaihayeman.blogfa.com

سلام ! وبلاگ خیلیییی ناسی داری. خوشم اومد.

به به همیشه به شادی و ماه عسل باشه ایشالا!!!

واسه ما هم دعا کنید

سلام ممنونم خانومی. مرسی که اومدی

الهام دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:58 ب.ظ http://www.bluerose2009.blogfa.com

ایشالا که قبول میشی عزیزم
بووووووووس

ممنون ایشالللللا

arvin سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:57 ب.ظ http://www.ancientlove.blogfa.com

$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
? آپم
...°....O آپم
.......°o O ° O آپم
.................° آپم
.............. ° آپم
............. O آپم
.............o....o°o آپم
.................O....° آپم
............o°°O.....o آپم
...........O..........O آپم
............° o o o O آپم
......................? آپم
...................? آپم
...............? آپم
...........? آپم
........? آپم
....? آپم
.? آپم
*?´¨)
¸.-´¸.-?´¨) ¸.-?¨)
______________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*

کرانه دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ق.ظ

سلام
مبارک باشه
زیارت قبول و
خسته نباشید عزیزم میخواستم بپرسم شما رشتتون محیط زیسته ؟ گرایشش چی هست ممنون میشم جوابمو بدی .

سلام مرسی ! برنامه ریزی و مدیریت محیط زیست! چرا؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد