ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

چه میدونم؟؟

شوووری ما باز جلو تی وی خوابش برده و من مثل یه همسر نمونه تلویزیون رو خاموش می کنم و روشم یه پتو نمی ندازم!!!!!! آخه دوست نداره وقتی می خوابه روش پتو باشه برعکس من که توی گرمای تابستون هم باید یه چیزی روم بکشم تا خوابم ببره !  

میام و صاف میشینم پای لپ تاپم و هی به مخم فشار میارم که چی بنویسم ! اینقدر فکر کردم که دیدم فیوزم داره میسوزه و بهتره جای فکر کردن صفحه رو باز کنم و هرچی به ذهنم میاد بنویسم !  

هوای کرمان خیلی گرم شده و البته من که زیاد بیرون نمیرم و حسابی به امر خطیر شوهرداری مشغولم ! یکی دوروز پیش سعی کردم با یه مقدار گوجه سبز لواشک درست کنم و گذاشتم توی آفتاب تا خشک بشن ولی امروز بوی خیلی ناجوری ازشون متصاعد میشد و من هی امیدوارم اجی مجی بشه و یه روز صبح پاشم ببینم تبدیل شدن به لواشک خوشمزه که من بخورم و دلی از عزا در آرم !!!!!! کسی تا حالا لواشک درست نکرده که دستورشو به منم بده؟؟؟ 

   

5شنبه عروسی دختر داییمه !  و قراره بریم و کلی خوش بگذرونیم ! تنها مشکل موجود اینه که من یک ماه پیش از مشهد یه لباس خریدم برا همین مراسم و الان که کلی ترکیدم از چاقالویی فکر نمی کنم اندازه ام باشه !!! از ترسم جرات هم نمی کنم امتحانش کنم ! چون اگه اندازه نبود نمیدونم تو این 2 3 روزه چه جوری لباس گیر بیارم !   ؟؟؟؟؟ 

 این یکی دو روزه همش تو فکر اینم که برای روز مادر چی باید بخریم برا مامانامون!هی ایده میدم و زود هم نظرم عوض میشه !! لوازم خونه ، ظرف و ظروف ، پارچه ، ساعت....  

شوهری می خواد برا مامانش بخارشو بخره ولی من هنوز نمی دونم چی بخرم !  

شما برا مامانیتون چی می خرید؟؟؟؟

نظرات 14 + ارسال نظر
شاذه یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:11 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

سلام الهام جونم
برای لواشک چرا گذاشتی تو آفتاب؟ گوجه سبز یا هر میوه دیگه ای رو که می خوای لواشک کنی همینجور تازه شسته بریز تو قابلمه. بدون هیچ آب و چاشنی بذار رو شعله ی ملایم. خودش آب میندازه و یواش یواش میپزه. خوب که نرم شد، خاموش کن بذار سرد بشه. وقتی سرد شد یه آبکش بذار رو یه کاسه. فاصله ی کف آبکش تا کف کاسه شیش هفت سانت باشه. بعد میوه ی پخته رو بریز تو آبکش و با دست آروم آروم بمال تا پوره اش بریزه تو کاسه هسته و پوستش بمونه تو آبکش. بعد به مقدار کافی بهش نمک و شکر اضافه کن تا مزه اش خوب بشه. اگر میوه اش شیرین بود و ترش دوست داشتی می تونی بهش جوهرلیمو اضافه کنی. خلاصه چاشنیش که اندازه شد، یه ورق نایلون پهن کن تو سینی و لواشکها رو بریز روش و بذار خشک بشن (که معمولا قبل از خشک شدن خورده میشن )

ای وای ی ی ! خرابکاری کردم پس؟؟؟؟؟ ! گفتم چرا اینقدر بدبو شده بودن
مرسی شاذه جونم ! خیلی لطف کردی عزیزم

شاذه یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:15 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

برای لاغر شدن هم تو این سی دیهایی که من خریدم میگه قبل از غذا یه لیوان پر از آب سرد بخورین. بعد غذای مورد علاقتون رو بذارین جلوتون (هرچی دوست دارین) و خیلی یواش شروع به خوردن کنین. هر لقمه رو خیلی خوب بجوین و مزه مزه اش کنین. بعد از چند تا لقمه باز آب بخورین. بعد خوب فکر کنین ببینین هنوزم گرسنه این؟ اگر گرسنه این اشکال نداره. چند تا لقمه ی دیگه رو هم خیلی یواش بخورین تا کمی احساس سیری بکنین. باز آب بخورین و پاشین برین پی زندگیتون
امتحان کن. تا پنج شنبه هم جواب میده. قول میدم
موضوع فقط اینه که تا گرسنه نشدی نخوری و قبل از سیری دست بکشی. آب هم زیاد بخوری. همین!

ای جان! فدات بشم همشهری که اینقد مهربونی ! آره از همین الان شروع می کنم به عمل کردن به توصیه هات!
سی دی هارو از همون مهدی خردمند که خودت توی وبلاگت معرفی کردی گرفتی؟ راضی بودی؟ منم بگیرم به نظرت؟

ندا یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:23 ب.ظ http://lore.blogsky.com

سلام ممنونم که سر زدی
چه خبر از زندگی مشترک خانممم ؟

قربونت برم!!!! خبر این که کیک پختم تو فره

احسان یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:01 ب.ظ http://no-is-soon.blogsky.com/

سلام خوبی؟ من وبمم گفتم secret ـــه نمیشه گفت ولی با توجه به بودجه اگه زیاد بود یه انگشت تر اگه کم بود یه ساعت مارک دار که قیمتش از 200 پایین تر نیس بگردی پیدا میشه

بابا مایه دار!!!!! من که اینقدرا پول ندارم!!

اقاقی یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:29 ب.ظ http://robinia.persianblog.ir/

شاید طلا بخرم یا یه اتوی خیلی عالی.نمیدونم

اینا هم فکر خوبیه !

سپیده یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:23 ب.ظ http://dardodelhayeman.persianblog.ir/

منم لواشک میخوام......اگه فهمیدی به ما هم بگو
من چون خودم عاشق لباسم همیشه هدیه لباس میبرم...
ایشال.. اندازت باشه

فهمیدم !! شاذه برام توضیح داده بالاتر ! اگه دوست داری بخون!!!

حسن کچل یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ب.ظ http://generous.blogfa.com/

وای چه زن مهربونی
اخ از گرما نگو که تهرانم گرم شده

آخ جون بالاخره یکی منو کشف کرد!!! خیلی مهربونم !!!

mahdi دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ق.ظ

چشم مامان بزرگ وبم و طلاق نمیدم
اصلانم کم نیاوردم و منتظرم نبودم یکی بهونه دستم بده! .....
یه وقت کامنتای منو تایید نکنی کل سیستمت میسوزه.

۱- مامان بزرگ عمه ته !

۲- من که همه ی کامنتارو تایید می کنم که!!!

گ دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ق.ظ

سلام خانومی . ما که نه عکسای عروسیتو دیدیم نه خونتو ! خوب از زیرش در رفتیاااا
هدیه روز مادر واسه ما هم سواله تو این بی پولی ! سکه یا انگشتری چیزی بده
راستی ما یزدیم

گیتی

سلام عزیزم ! شرمنده در اولین فرصت می زارم براتون!
منم کرمانی ام ! نزدیکیم ها!

عسل دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ق.ظ http://asaldeltang.blogfa.com

سلام
خوبی؟
من برای مامانم وجه نقد میدم ازبس وساوسه هرچی بخری براش ته دلش راضی نمیشه
پی وجه نقد خوبه میتونه هرچی دلش خواست بخره.
خانمی با لینک موافقی؟

سلام . مرسی گلم ! آره اینم فکر خوبیه !
چرا موافق نباشم؟؟؟ من که قبلا لینکت کردم!

شاذه دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ق.ظ http://moon30.blogsky.com

خواهش میشه عزیزم
بله سی دیها رو از همین مهدی خردمند گرفتم و راضیم. یک ماهه پنج کیلو کم کردم و نه غذام عوض شد و نه کسی برام تعیین کرد که چی و کی بخورم. اینش خیلی بهم آرامش میده. کلا تمرکز آدم رو از روی مشکل چاقی برمیداره و همین کمک می کنه به لاغر شدن.
به هرحال اگر تو خریدش شکی داری، اول تو خبرنامه اش عضو شو. ایمیلاشو بخون و بعد اگر دیدی دوست داری بخر. من نصف شب پول ریختم به حسابش، پس فردا صبح دم در بود.

ممنون عزیزم!

عروس بزرگ دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ق.ظ http://WWW.AROSI.BLOGFA.COM

سلام عزیزم مرسی از اینکه میایی پیشم
منم موندم چی بخرم؟!!؟!!!؟
حالا امروز قرار بریم بیرون ببینیم چیی می شه خرید

امیدوارم یه چیز خوب پیدا کنی

نیلوفر دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ب.ظ http://niloofarane-1369.blogfa.com

میلاد دختر نبوت ، همسر ولایت ، مادر امامت ، برشما مبارک باد . . .

ممنون! برای شما هم مبارک باشه عزیزم

بانوی اردیبهشت شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ق.ظ http://banooye-ordi-behesht.persianblog.ir/

سلام عزیزم. این پست رو دیر دیدم البته. ولی خوب ایشالله که همیشه خوب باشی عزیزم. بالاخره لباس اندازت شد؟

سلام! آره عزیزم اندازه شد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد