ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

بدون عنوان باحال تره

داره بارون میاد   

عجب هوایی آدم دلش می خواد از بالکن بپره تو حیاط ( البته اگه بخواد یه مدت با ویلچر این ور و اون ور بره) 

 

زی زی اومده و تبدیل شده به نوعی پارازیت وسط مکالمات ما و نامزدمان. ( دروغ گو تو که دلت تنگ شده بود براش)  

 

خبر هایی رسیده که امسال آزمون دکترا توی آذر هم برگزار می شود!!!!! والاهه ما موندیم تو کار این سازمان سنجش پیزوری . طی دو ماه گذشته اونقد خبر و اطلاعیه دیدیم و خوندیم که الساعه است بریم کنکور کاردانی به کارشناسی ثبت نام کنیم قال قضیه رو بکنیم!!! 

 

وای فردا میرم خونه!!!!!!( باهیجان بخونید) کلی هم چیز میز خریدم که نمیدونم چه جوری از اینجا تا ایستگاه قطار ببرم!! مگه من چندتا دست دارم اصلا؟؟؟؟  

 

دلم برا عمو تنگ شده. ندیدمش خیلی وقته. ( خونه شون تا خوابگاه ما 10 مین پیاده روی داره)!!! تنبلم خودتی!!!! 

 

نامزد خان شبا زود می خوابه منم به قولش جغدم زود خوابم نمیبره !!!! برم بع بعیا رو بشمارم ببینم چی میشه!!!! 

 شب به خیرررررررررررررررررررررررررررر

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 ق.ظ

سلام خوش بگذره مرسی که سر زدین

راوی زندگی
http://raviyezendegi.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد