ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

نمی بازم...

نمی بازم به بی رنگی 

به کوه و معبر سنگی 

به پاییز و غروب عصر دلتنگی 

 نمی بازم. 

 

   نمی سازم من خاکی 

سرایی با دل شاکی 

تو دنیایی که خالی مونده از پاکی 

 نمی سازم . 

 

  اگر باید ببازم من 

 به چشمای تو  می بازم ،که باختم من 

اگر باید بسازم  

کلبه ی عشقو تو دستای تو می سازم، که ساختم من 

اگر باید ببازم من 

 به گرمای نفس های تو می بازم، که باختم من 

اگر باید بسازم 

پیکر عشقو تو دنیای تو می سازم، که ساختم من 

 

نیازم را بده پاسخ ، که دلگیرم 

اسیر وسوسه های نفس گیرم 

نگاهم کردی و بستی به زنجیرم 

نگیر از من نگاهت رو که میمیرم 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
mahdi شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:34 ب.ظ http://random66.blogski.com



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد