ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

خیلی بی برنامه ام

چه روز خوبیه !   

ساعت 9 با آرامش بیدار میشی . موبایلت رو می بینی که یه اس ام اس نخونده از دیشب داری(حدس میزنید کی باشه؟)میای بیرون هوا عالیه . همه چی آرومه.... با دل خوش astropop delux بازی می کنی. ناهار آبگوشتای نذری دیشب رو می خوری و میشینی ور دل مامان بابات... 

 

انگار نه انگار که تو دانشجوی مملکتی و خیر سرت میخوای قبل عید دفاع کنی و یکی تهدیدت کرده اگه دکترا قبول نشی کتک می خوری ( بازم حدس بزنین کی) 

 

خلاصه که یهو خورد پس کله مو تصمیم گرفتم از فردا ، همین فردا که جمعه است طبق برنامه ی پیشنهادی خودم ( دیگه لازم نیست حدس بزنین کی) روز خود را به 3قسمت تقشیم نموده و بخش اعظمی رو به تفریحات جاریه و یه بخش کوچولو رو هم به پایان نامه  و درس خوندن اختصاص بدم ! برای قسمت سوم هنوز تصمیم خاصی نگرفتم! 

روز شمار عروسی عدد 55 رو نشون میده و ما یکشنبه میریم خرید عروسی دل همه تووون آآآآآآآب

نظرات 3 + ارسال نظر
نامزد پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:25 ب.ظ

معلوم نیست بریم
چرا از من یک دیو میسازس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مگه من چی گفتم؟؟؟

Mina(ehemm) جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ب.ظ

wow!! eliiiiiiii!! cheghad ghashange!!! movafagh bashi... keep goin buddy :*

الناز یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ب.ظ http://www.aphrodite1389.blogsky.com/

سلام مهربون
دلنوشته هات همیشه دلنشین

•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .
-´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•.
´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•.
´######بروزم ###´´´´###.•*..*•. .•*..*•.
##########به نگاهی گذرا #.•*..*•. .•*..*•.
###############´´یادم کن*..*•. .•*..*•.
############### ´بمهر..•*..*•. .•*..*•..
´#################.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´###############..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.•
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*.. .•*.*.•*.*
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد