ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

نمیدونم

وای ی ی ی باورتون نمیشه وقتی میام اینجا چقد کار دارم!!! مدام با مامانم یا میریم پیش خیاط یا میریم خرید جهاز یا خونه مامان بزرگی و ...!!!   

یکشنبه رفتیم برا خرید عروسی ! فعلا توضیح خاصی درباره اش ندارم. حضوری برا رفقا توضیح می دم اگه دیدمتون!!  

فردا عروسی پسر عموخان می باشد و من احساس خوبی درباره ی سر و شکلم ندارم!! 

الهام جمعه می رود تهران . این دفعه با مریم میرم. خودش برا جفتمون بلیط گرفته و میریم برا گذراندن روزهای مرخصی خانوم!!! خوبه البته بازم صبح تا شب بیرونیم!!! با خوابگاه هم هماهنگ نکردم هنوز برا اومدنش!

 

خب برا الان بسه 

 

پ.ن: میدونید چه پرابلمی دارم؟ 

یه گردنیند مروارید داشتم بازش کردم یه شکل دیگه درستش کنم برا عروسی فردا شب حالا توش موندم!!!! آخه مگه مجبوری وقتی بلد نیستی اونو باز کنی؟ حالا بیا و درستش کن!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
نسیم سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ب.ظ

الی یه چی رو توجه کردی؟ تو هممه کارات همینجوریه!میگی میتونم بعدش میفتی به زاری و ناله!!!!
تورو قرآن عروسیت اینجوری نباشه!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد