ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

من و مریم1

سلام 

من امروز صبح اومدم تهران. یه پدیده ی ژنتیکی هم از شهرمون واسه خودم سوغاتی آوردم!!! تصادفا اسمشو گذاشتن مریم!! 

دوست زمان راهنماییمه ها! صبح با قطار رسیدیم و فقط اومدیم وسایلمونو گذاشتیم و پریدیم رفتیم میدون پونک!! از ساعت 10 و نیم تا 4 تو پاساژ بوستان ولو بودیم! فقط باورتون نمیشه من چی کشیدم...دیگه داشتم موکت میشدم رو زمین که تصمیم گرفتن بریم ناهار بزنیم!!!  

حالا بعد ناهار گیر داده بریم من برج آزادی رو ببینم، هرچی میگم بابا این ساعت تو این هوا اونجا میریم از سرما صدای ...میدیم مگه قبول کرد؟ جاتون خالی از سرما از چشاش اشک میومد!!!(جالبه نه پالتو پوشیده بود نه کاپشن)  احساس من در اون لحظه:  

   حقته حقته             قورباغه هم قدته  

  فردا روز عقدته          گربه دوماد بختته 

  خلاصه بعدشم رفتیم انقلاب و یه کتاب فروشی رو گیر آورد و کچل کرد تا یه کتاب ازش خرید.. 

الانم که خوابگاهیم افتاده تو کامپیوتر زی زی !!! الانه که بپکه کامپیوتر بدبخت 

 

پ.ن: بچه ها اگه تصادفا مریم رو میشناسین یا در روزهای آینده دیدین آدرس وبلاگ منو بهش ندین ها!!!  

 

دیدین کسی سر کرایه تاکسی از راننده تخفیف بخواد؟ من امروز دیدم!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
ارجا شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ب.ظ http://erjaa.ir

8.518518448589997.06919505249وبلاگ خیلی خوبی داری
به پورتال فروشگاهی ارجا یه سر بزن
هر محصولی بخوای پیدا میکنی
به هر حال ضرر که نداره یه سر بیا ببین چه خبره؟!

اگه مایل بودی میتونی منو با نام پورتال فروشگاهی ارجا لینک کنی.

راستی به دلیل ترافیک بالای سایت ممکنه بعضی مواقع به سختی بیاد بالا!
اگه سایت برات باز نشد بعدا حتما یه سر بزن

مریم شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ب.ظ http://bepar2begalam.blogsky.com

سلام دوست من..........منم مریمم ولی انقدر گیر نیستم
بازم بهمون سر بزن

Moji پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 ب.ظ http://mojisoft.blogfa.com

خوب می نویسی.
منم شهریور 63 ام. فکر کنم رک گویی یکی از خصوصیات شهریوری هاست.
بیچاره مریم خبر نداره.

میلاد زرین شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ق.ظ http://www.miladzarrin.ir

سلام. دنبال شعر حقته، قوباغه هم قدته بودم (البته نسخه کاملش ) که وبلاگ شما رو پیدا کردم. گفتم یه نشکری بکنم. خیلی شعر کاربردی ایه!!!

خدارو شکر وبلاگ ما به یه کاری خورد!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد