ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

من و مریم ۳

مریم رفت!‌ من تنها شدم صبح رفتیم امامزاده صالح نزدیک ۲ ساعت دخیلاشو بست و بعد هم اومدیم خوابگاه یه ماکارونی زدیم و آژانس گرفت رفت ایستگاه راه آهن! چند دقیقه پیش هم زنگ زد و گفت سوار قطاره!( پس دیگه از محدوده ی تهران خارج می شود)   

و بدین ترتیب سریال من و مریم هم به پایان رسید!!!

 

ووو  یه شاهکار تکنولوژیک رو امروز با نامزد خان کشف کردیم!‌چت تصویری!! 

 البته الان تشریف بردن آرایشگاه موهاشونو کوتاه کنن!!  

منم برم یه چرتی بزنم . رسمون کشیده شد این دو سه روزه .....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد