ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

ولنتاین

امروز ولنتاینه.. یعنی بود.... آخه الان دیگه داره تموم میشه!  

امروز که با مریم رفته بودیم پاساژ تندیس همه کلی کادوهای قرمز خشگل دستشون بود می بردن برا اونایی که دوست داشتن!!!‌ من و مریم هم که هیشکیو نداشتیم براش کادو ببریم یا ازش کادو بگیریم فقط دلمون جوجه کباب شد!!!! ( واسه همدیگه هم خسیسیمون میومد بخریم) 

 

القصه : ولنتاین امسال ما هیچ اتفاق خاصی توش نیفتاده !!! که قابل تعریف باشه. البته اس ام اس تبریکمو از واحد مربوطه دریافت کردم !!! 

 

اینم یه اس ام اس دیگه که از یکی از دوستای گلم گرفتم :  

گاو و الاغ و اردک                    فیل و بز و مارمولک 

سوسک و سگ و صدتا کک     نهنگ و غاز و لک لک 

همگی میگن: وروجک            ولنتاینت مبارک 

 

ولنتاین همگیتون مبارک  ایشالا همیشه پیش اونایی باشید که از ته دل دوستشون دارین !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد