ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

امروز

بعد از۲ساعت و نیم چرت زدن، پاشدم دارم توی اینترنت وول می خورم! همزمان اخبار ۲۰:۳۰ رو هم با لپ تاپ فاطی گوش میدیم و ...(احساسم رو هم نسبت به اخبار نمیگم

 

امروز رفتم بهارستان کارتای عروسی رو نگاه کردم . از اونجام رفتم پاساژ پایتخت یه کم هم اونجا چرخیدم . همونجا بهم یه تیکه کیک نمونه غذای کافی شاپشون رو دادن و یه کارتم بهم دادن که تا عصر اون روز برم اونجا یه نوشیدنی مجانی بخورم!!!  ولی خب آخه کی میره تنهایی کافی شاپ نوشیدنی بخوره؟؟؟(البته به جز اونایی که شکست عشقی خوردن)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد