ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

ماجراهای من و زندگی

من:الهام متولد شهریور ۶۳ ! از۱۰ فروردین۹۰ با همسریم زیر یه سقفیم و از وقتی هم یادم میاد یا دانش آموز بودم یا دانشجو!!!

۱۲ روز مانده به عروسی

بچه ها عید حسابی از ذهنم رفته ! اصلا یادش نبودم! شروع سال جدیدم رو از ۱۲ روز دیگه گذاشتم که روز عروسیمه !‌ من عاشق عید و سال تحویل بودم ، عاشق خرید قبل عید، خونه تکونی ، روبوسی بعد سال تحویل ، عید دیدنی و عیدی گرفتن و.... 

هیچ وقت فکر نمی کردم اتفاقی باعث بشه که من عید رو فراموش کنم ولی امسال یهو به خودم اومدم دیدم امسال حتی به اینکه عید چه روزیه و سال تحویل چه ساعتیه فکر نکرده بودم!!!! همش فکر می کنم 10 فروردین چه روزیه و چقد مونده تا اون روز!!!  الان لابد عمونوروز باهام قهر کرده که امسال یادش نبودم!! حتی سبزه هم امسال نذاشتیم!!!!!! ماهی نخریدیم،فکر سفره و هفت سین نبودیم.... چه بچه های بدی شدیم امسال! 

 

این چند روزه چه کارایی کردیم؟  

از همه مهمتر که رفتیم خرید و مانتو و روسری و اینا خریدیم! یه لباس هم داده بودم خیاط که البته قبل عید برام آماده اش نمی کنه!  

راستی سفره عقدمون رو هم رفتیم مدلشو انتخاب کردیم که بازم بعد عروسی براتون عکسشو می زارم ! 

کارتای عروسیمون هم آماده شد و بهمون دادن ولی من زیاد چاپشونو دوست نداشتم .  

مبلای خونه مون رو تحویل دادن منهای یه دونه میز عسلی و شیشه ی روی میز ناهارخوری!  

یه لیست تهیه کردیم برا چیزایی که جهیزیه ام کم داره ! اما هردفعه میریم بازار 10 تا چیز می خریم که هیچ کدوم تو لیست نیستن! 

پرده های خونه مون رو هم گفته حداکثر تا 2فروردین برامون میاره نصب کنه ! خدا کنه خشگل شده باشن ! آخه مدلش اختراعی خودمه!!!! 

 

  

خب وقتشه که به دوستای گلی که دارن میرن مسافرت و تا بعد از عید نمی بینمشون سال نو رو تبریک بگم ! 

 امیدوارم همتون سال خیلی خیلی خوب و شاد و موفقی رو شروع کنین و به قول یکی از دوست جونا وقتی آخر سال برمی گردین و به عقب نگاه می کنید از نتیجه اش راضی باشین !  

عیدتون مبارک دوست جونیا!    

روی ماه همتون رو می بوسم .

نظرات 7 + ارسال نظر
نیلوفر جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ب.ظ http://niloofarane-1369.blogfa.com

سلام عزیزم.
امیدوارم خوشبخت بشی.
مارو دعوت نمیکنی؟

چرا نمی کنم؟ قدمت روی چشم عزیزم! پاشو بیا!!

سپیده جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:06 ب.ظ http://dardodelhayeman.persianblog.ir/

سلام عزیزم
۱۰ فروردین واسه منم روز مهمی هست وبلوگم ۱ ماهه میشه
تازه داره به اغو اغو کردن میافته
اره دیگه خانومی وقتی مهمتر هست مهم چرا؟
منم بهت عید رو تبریک میگم خانومی
وای که چقد ما را وعده میدی واسه عکس اگه یادت بشه میکشمت

اغو اغو چیه؟ تو که داری تک چرخ می زنی تو وبلاگت!!!
نه یادم نمیره همه ی عکسارو یه جا میزارم براتون! قول!!

مرمر جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:33 ب.ظ http://manohamsary.blogfa.com

سلام الهام جونی مرسی با تموم مشغله هات به منم سر می زنی !عزیزم خودت رو ناراحت نکن همه اینطورین ولی شما همه کارا رو کردین آخرش رفتین آزمایش بابا چه دل شیری دارین
خوشگلم هیچ اتفاقی نمی افته خیالت راحت راحت

سر همون کلاسه یهو به ذهنم رسید که چه دل شیری داریم!!!!ولی خداروشکر به خیر گذشت!!!
عزیزم خوندن وبلاگت رو خیلی خیلی دوست دارم و همش منتظرم آپ کنی

الهام جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:18 ب.ظ http://www.bluerose2009.blogfa.com

*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*

مرسی که خبرم کردی گلم. دارم میام!

ماتی جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:07 ب.ظ http://matiworld.blogfa.com/

خانوم گلی یه سوال
شما چند سالته؟
و همسرت؟

من ۲۶ سالمه و نامزدیم ۳۰ سالشه . حساب کردم ۳سال و ۷ماه اختلاف سن داریم !

مرمر جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ب.ظ http://manohamsary.blogfa.com

آپم بدو بیا

مرمر یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ق.ظ http://manohamsary.blogfa.com

سلام الهام جونیه من
ناز مازی مرسی بهم سر می زنی کاری کردی اگر نباشی می گم با هام قهری
نه بابا خوشگلم راستی دیدی یادم رفت بگم تولد چی کار کردم بیا پست جدید دارم

مرسی فدات شم دارم میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد